ISO сертификацијата е витален услов за организациите да останат конкурентни во сложениот деловен свет.

Исо сертификатите им помагаат на компаниите да ги покажат своите способности за производство на квалитетни производи, ги подобруваат постоечките деловни процеси и овозможуваат поголема усогласеност со државните закони и регулативи.

ISO сертификацијата помага во стандардизирање на деловните операции и одржување на постојан квалитет на производите низ производните линии во една организација.

Исто така, стандардизацијата на операциите на сите нивоа помага во постигнување на поголема деловна продуктивност.

Добивањето исо стандард е клучен чекор кон градење бренд и подобрување на задоволството на клиентите.

Системот за управување со квалитет гарантира дека организацијата следи стандардизирана оперативна процедура и одржува постојан квалитет во сите фази на деловното работење.

Како ISO сертификатот помага во градењето бренд?

  1. Квалитетен прв пристап

ISO сертификатот им овозможува на брендовите да го следат Quality first пристапот за квалитет. Стандардите за Исо сертификација ги обезбедуваат насоките што организацијата мора да ги следи за да ги трансформира операциите на работното место за повисоко ниво на квалитет.

Со рационализација на деловните операции, организацијата може ефективно да ја подигне својата квалитетна игра и да испорача робусни производи и услуги.

Преземањето на Quality first пристап за квалитет во производството е клучен чекор за градење бренд. ИСО сертификацијата е вистинскиот избор за стекнување на доверба на клиентите и подигнување на репутацијата на брендот преку обезбедување квалитетни производи и услуги.

  1. Соберете повратни информации од клиентите

Feedback-от е најдобра практика за да се стекне довербата на клиентите и да се изгради брендот во бренд со кој лесно се поврзуваат потрошувачите. ISO сертификацијата има насоки и рамки што треба да се следат за добивање ефективен feedback од клиентите. Затоа, правилното добивање на feedback и превземањето на корективни дејства за подобрување на искуството на клиентите се клучни чекори кон градење на продукт кој ќе биде прифатен од страна на потрошувачите.

Со овој пристап организациите создаваат лојална база на клиенти и го зголемуваат профитот на долг рок.

Собирањето feedback од клиентите е задолжителен услов со сертификатот ISO 9001:2015.

Организацијата треба да ги долови, складира и имплементира информациите од клиентите како дел од најдобрите практики,  и да ги усогласи со ISO стандардот за сертификација.

Организациите мора да спроведуваат чести анкети за повратни информации од клиентите во сите фази од нивната интеракција со компанијата за да ги добијат нивните одговори за нивото на услугата, квалитетот на производот, деловниот процес итн.

Добиените повратни информации од клиентите мора да се анализираат и мора да се спроведат потребните корективни дејства за да се усогласи понудата на производот со преференциите на клиентите.

Тоа е клучен аспект за градење бренд насочен кон клиентите и постигнување одлични резултати.

  1. Зголемување на задоволството на клиентите

Зголемувањето на задоволството на клиентите мора да биде врвен приоритет за организацијата да го подобри имиџот на брендот.

Постојат различни методи кои организациите би можеле да ги усвојат за да обезбедат задоволство на клиентите. Сертификацијата ISO 9001:2015 обезбедува одредени насоки за усогласување за брендот да испорача позитивно искуство на клиентите.

Подобрувањето на искуството на клиентите помага во постигнување на поголемо задоволство на клиентите и зголемување на довербата меѓу клиентите. Тоа помага во градење на подобра репутација, имиџ на брендот и растечка база на клиенти.

  1. Проширување на бизнисот на нови пазари

ISO сертификацијата е прифатена ширум светот и создава дополнителна сигурност кај клиентите и потенцијалните клиенти.

Тоа ќе му помогне на бизнисот лесно да се прошири на нови географски области и пазари со демонстрирање на способностите за управување и рационализирање на деловните операции.

Дополнително, високите нивоа на задоволство на клиентите зборуваат многу за квалитетот на производот и услугата.

Добавувачите и соработниците на новите пазари полесно ќе ги прифатат условите за преговори и ќе соработуваат со организации кои се сертифицирани со ISO.

Накратко, ISO сертификатот многу им помага на организациите во напорите за градење бренд и создавање лојална база на клиенти за брендот.

Преку испорака на квалитетни први производи/услуги, помага и во подобрувањето на целокупното задоволство на клиентите, што е една од главните области на фокус на било која организација.

До следно читање,
Тимот  на ИСО Консалтинг

Експерт за стандардизација

Закажете консултација и добијте одговор на секое прашање!

Published On: November 8th, 2022 / Categories: Корпоративен имиџ, Новости, Општо /

Претплатете се за новости!

Искористете ја оваа можност да ги добивате најновите вести од областа на ИСО стандардите.

Со праќањето потврдувате дека се согласувате со нашата Политика на приватност.